reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  222
  •  | 
  • Páči sa:  349x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

reklama

Nezaradené

Hluční susedia mi otravujú život

Juraj Paškuliak

Hluční susedia mi otravujú život

Naučil som sa jednu vec. V živote je to tak, že čo mám rád a čo chcem, tak to nemôžem získať a čo nemám rád, to mi život dáva plnými priehrštiami. To je jedno zo základných pravidiel života.

  • 12. aug 2021
  • Páči sa: 17x
  • Prečítané: 5 024x
  • 61
Článok napísaný k dnešnému dňu...

Juraj Paškuliak

Článok napísaný k dnešnému dňu...

Dnes je veľký deň, dnes je 14. marec. A viete čo si dnes pripomíname? Ak neviete, tak pozorne čítajte ďalej.

  • 14. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 308x
  • 4
Konšpirátori

Juraj Paškuliak

Konšpirátori

Konšpirátori. Podobajú sa na seba ako vajce vajcu, ako keby vychádzali z nejakej továrne v ktorej ich vyrábajú.

  • 2. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 716x
  • 5
Zlý učiteľ, alebo do outsiderov kopú iba zbabelí a slabošskí ľudia

Juraj Paškuliak

Zlý učiteľ, alebo do outsiderov kopú iba zbabelí a slabošskí ľudia

Každá trieda v škole má svojho outsidera. Väčšinou je to dieťa z nejakej horšej rodiny, ktoré nemá dosť peňazí na značkové oblečenie, alebo má nejakú telesnú vadu a ostatné deti sa mu posmievajú.

  • 16. feb 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 052x
  • 2
Myslel som si že lekári ma zabijú

Juraj Paškuliak

Myslel som si že lekári ma zabijú

Z detstva mám množstvo spomienok. Udivuje ma ako mnoho si pamätám, dokonca aj z obdobia keď som bol úplne malý.

  • 10. feb 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 684x
  • 19
reklama
Hejteri na diskusiách Blogu SME

Juraj Paškuliak

Hejteri na diskusiách Blogu SME

Dnes o nenávistných príspevkoch a kyberšikane na diskusiách Blogu SME a o tom keď si admin diskusií nerobí svoju prácu a nemaže príspevky porušujúce kódex.

  • 2. feb 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 602x
  • 111
Mesto Handlová znepríjemňuje život svojim obyvateľom extrémne hlasným rozhlasom

Juraj Paškuliak

Mesto Handlová znepríjemňuje život svojim obyvateľom extrémne hlasným rozhlasom

Ak poznáte knihu Karla Čapka Vojna s mlokmi, tak viete že v závere príbehu, keď už mloci začínali mať kontrolu nad svetom, sa tam začal objavovať akýsi chief salamander, ktorý arogantne kvákal cez rozhlas.

  • 26. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 958x
  • 12
Typológia hokejistu

Juraj Paškuliak

Typológia hokejistu

Sú rôzne typy ľudí, rôzne typy mužov a žien. Tento článok je o type muža, ktorý som nazval hokejista. Toto pomenovanie som vybral preto, lebo hokejisti sú hrubí ľudia so sklonom k agresivite (časté faulovanie a bitky v hokeji).

  • 20. jan 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 711x
  • 8
Milovníci gýču, drzí klamári a hokejisti

Juraj Paškuliak

Milovníci gýču, drzí klamári a hokejisti

Slovo gýč pochádza z nemeckého kitsch a označuje sa ním umelecký prejav ktorý má nízku hodnotu. Cieľová skupina gýču sú prevažne ľudia s horším vkusom a nižšími umeleckými nárokmi.

  • 13. jan 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 030x
  • 8
Nikdy si nezvyknem na zaobchádzanie so smartfónom. Som na to už príliš starý

Juraj Paškuliak

Nikdy si nezvyknem na zaobchádzanie so smartfónom. Som na to už príliš starý

Pred časom som cestoval v autobuse ktorý bol plný malých detí vracajúcich sa zo školy. Každé dieťa malo v rukách smartfón a hralo hru. Autobus bol plný kriku detí a zvukov zo smartfónov.

  • 8. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 780x
  • 22
reklama
Nakupovať oblečenie cez internet - spôsob ako rýchlo a lacno kúpiť šmejd

Juraj Paškuliak

Nakupovať oblečenie cez internet - spôsob ako rýchlo a lacno kúpiť šmejd

Dávnejšie som tu uverejnil článok o nekvalitnom oblečení. Keby som ho mohol v skratke zrekapitulovať, tak nekvalitné oblečenie má väčšinou zlý strih, takže vyzerá ako určené pre klauna.

  • 2. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 937x
  • 7
Testovanie pre mňa nakoniec dopadlo dobre

Juraj Paškuliak

Testovanie pre mňa nakoniec dopadlo dobre

Z pripravovaného celoplošného testovania som mal rozpačitý dojem. Najmä preto ako o ňom Matovič rozprával.

  • 2. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 785x
  • 3
Reklama ktorá obťažuje

Juraj Paškuliak

Reklama ktorá obťažuje

V dnešnom článku budem venovať pozornosť reklame. Skúsim popísať ako na mňa účinkuje a čo si o nej myslím.

  • 29. sep 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 120x
  • 3
Najhorší susedia sú chovatelia psov. Vytrvalo štekajúci pes vám zničí nervy

Juraj Paškuliak

Najhorší susedia sú chovatelia psov. Vytrvalo štekajúci pes vám zničí nervy

Sú dve hodiny v noci. Pred necelou hodinou ma zobudil štekot psa od susedov. Spal som od jedenástej.

  • 12. aug 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 21 716x
  • 30
Najhorší susedia sú chovatelia psov. Victim blaming a príhoda s agresívnym psom

Juraj Paškuliak

Najhorší susedia sú chovatelia psov. Victim blaming a príhoda s agresívnym psom

Stojím vo svojej izbe pri okne a pozerám von. Po chodníku sa tmolia apatické tety so psami pripomínajúcimi vykŕmené prasatá.

  • 1. aug 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 915x
  • 45
reklama
Najhorší susedia sú chovatelia psov. Dobrý život je tam kde nie sú psy

Juraj Paškuliak

Najhorší susedia sú chovatelia psov. Dobrý život je tam kde nie sú psy

Od ľudí, ktorí majú tú smolu že ich susedia sú chovateľmi psov, sa môžete dozvedieť hrozné príbehy.

  • 28. júl 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 672x
  • 54
Najhorší susedia sú chovatelia psov

Juraj Paškuliak

Najhorší susedia sú chovatelia psov

Predstavte si že si len tak spokojne žijete svoj život a zrazu sa to skončí. Do vášho susedstva sa nasťahujú ľudia s veľkým nervóznym psom.

  • 27. jún 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 6 251x
  • 63
Mám rád cintoríny a daždivé dni

Juraj Paškuliak

Mám rád cintoríny a daždivé dni

Spomínam si že ako študent som sa bol prejsť so spolužiačkou po meste. Skončili sme na cintoríne, kde sme si sadli do trávy.

  • 23. jún 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 762x
  • 7
Šikanovanie v obchodoch. Nákupné košíky kradnú motoristi. Štekajúce psy

Juraj Paškuliak

Šikanovanie v obchodoch. Nákupné košíky kradnú motoristi. Štekajúce psy

Pandémia koronavírusu ovplyvnila naše životy. Kvôli ochrane pred Covid-19 sme prijali množstvo opatrení.

  • 20. jún 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 694x
  • 26
Nekvalitné oblečenie

Juraj Paškuliak

Nekvalitné oblečenie

Kedysi dávno dávali v televízii reláciu Sedem divov sveta. Boli tam pozývaní rôzni ľudia, ktorí rozprávali o svojich divoch sveta.

  • 16. jún 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 992x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu