reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  222
  •  | 
  • Páči sa:  349x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

reklama

Nezaradené

Autoportréty

Juraj Paškuliak

Autoportréty

Baví ma kresliť autoportréty, lebo som škaredý a na väčšine fotiek vyzerám ako mentálne postihnutý.

  • 11. nov 2023
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 489x
  • 2
Nové prírastky do mojej zbierky plastikových modelov

Juraj Paškuliak

Nové prírastky do mojej zbierky plastikových modelov

Do mojej zbierky plastikových modelov lietadiel v mierke 1/72 pribudli ďalšie dva kusy.

  • 6. júl 2023
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 431x
  • 4
Jarabica

Juraj Paškuliak

Jarabica

Tip pre turistov, ktorí majú radi neokukané a málo navštevované miesta.

  • 27. apr 2023
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 331x
  • 2
Najlepšie výhľadové vrcholy v okolí Kláštora pod Znievom

Juraj Paškuliak

Najlepšie výhľadové vrcholy v okolí Kláštora pod Znievom

Ku Kláštoru pod Znievom mám pozitívny vzťah. Je to pekná dedinka obklopená krásnou prírodou.

  • 25. apr 2023
  • Páči sa: 20x
  • Prečítané: 2 004x
  • 4
Moje papierové modely architektúry

Juraj Paškuliak

Moje papierové modely architektúry

Minule som písal o papierových modeloch a zabudol som na to najdôležitejšie, na architektúru.

  • 22. apr 2023
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 202x
  • 0
reklama
Ako som prepadol stavaniu modelov z papieru

Juraj Paškuliak

Ako som prepadol stavaniu modelov z papieru

Pokračujem v písaní o modelárstve.

  • 19. apr 2023
  • Páči sa: 11x
  • Prečítané: 310x
  • 1
Plastikové modely, ktoré som postavil tento rok

Juraj Paškuliak

Plastikové modely, ktoré som postavil tento rok

Keď som bol malý, tak jedného dňa som našiel v skrini model Avie B-534 od Kovozávodov Prostějov.

  • 15. apr 2023
  • Páči sa: 17x
  • Prečítané: 1 700x
  • 6
Môj návrat k modelárstvu

Juraj Paškuliak

Môj návrat k modelárstvu

Milujem modelárstvo. Počas detstva som pri stavaní papierových a plastikových modelov prežil mnoho krásnych chvíľ

  • 11. apr 2023
  • Páči sa: 16x
  • Prečítané: 1 858x
  • 6
Matka ktorá dodrbávala svoju dcéru

Juraj Paškuliak

Matka ktorá dodrbávala svoju dcéru

Mám ťažkú duševnú chorobu a chodím k psychiatričke.

  • 8. nov 2022
  • Páči sa: 22x
  • Prečítané: 3 990x
  • 4
Ako sa zo mňa stal zlý človek

Juraj Paškuliak

Ako sa zo mňa stal zlý človek

Každý človek stretáva dobrých aj zlých ľudí. Dôležité je...

  • 2. nov 2022
  • Páči sa: 15x
  • Prečítané: 2 963x
  • 10
reklama
Život je horor

Juraj Paškuliak

Život je horor

Ak existuje nejaký druhý svet, kam človek ide po smrti a niekto sa ma na tom druhom svete spýta, čo mi z môjho života...

  • 31. okt 2022
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 1 445x
  • 5
Knihy ktoré som teraz prečítal

Juraj Paškuliak

Knihy ktoré som teraz prečítal

Mal som v živote obdobia keď som čítal veľmi veľa. To bolo v čase môjho dospievania a mladosti.

  • 27. okt 2022
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 640x
  • 0
Svet je nespravodlivý

Juraj Paškuliak

Svet je nespravodlivý

Narodil som sa v roku 1981, obdobie dospievania som prežil v deväťdesiatych rokoch.

  • 25. okt 2022
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 1 124x
  • 8
Zadusiť talent, to je také slovenské

Juraj Paškuliak

Zadusiť talent, to je také slovenské

Kedysi dávno som sa venoval výrobe pastierskych píšťaliek.

  • 20. okt 2022
  • Páči sa: 21x
  • Prečítané: 1 660x
  • 6
SME sa pokazilo

Juraj Paškuliak

SME sa pokazilo

Neviem či sa pamätáte ako vyzerali blogy na SME kedysi. Mnohé bolo úplne inak ako dnes.

  • 16. nov 2021
  • Páči sa: 38x
  • Prečítané: 2 827x
  • 25
reklama
Konflikty ktoré som mal kvôli fajčeniu

Juraj Paškuliak

Konflikty ktoré som mal kvôli fajčeniu

Kvôli tomu že som fajčil, som zažil obrovské množstvo nenávisti od rôznych ľudí.

  • 11. nov 2021
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 1 691x
  • 11
Že dieťa potrebuje súrodenca je strašná somarina

Juraj Paškuliak

Že dieťa potrebuje súrodenca je strašná somarina

Bol som na Modrom koníkovi. Dajú sa tam nájsť neuveriteľne toxické diskusie, ktoré v toxicite prekonajú aj diskusie na SME.

  • 28. okt 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 399x
  • 17
Za vakcínou do Tramtárie

Juraj Paškuliak

Za vakcínou do Tramtárie

Najprv som váhal, či sa dať zaočkovať. Nie som riziková skupina, nemal by som mať ťažký priebeh ochorenia.

  • 19. okt 2021
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 1 229x
  • 5
Akú hodnotu to má, keď je niekto VIP blogerom?

Juraj Paškuliak

Akú hodnotu to má, keď je niekto VIP blogerom?

Chýba mi tu pán Droppa. Považujem ho za jedného z najlepších blogerov. A taktiež diskutérov.

  • 11. sep 2021
  • Páči sa: 11x
  • Prečítané: 1 685x
  • 9
Sýty hladnému neverí, alebo niektorí ľudia nevedia čo od dobroty

Juraj Paškuliak

Sýty hladnému neverí, alebo niektorí ľudia nevedia čo od dobroty

Nedávno som sa posťažoval na svoj život. Jedna teta na to zareagovala tak, že ma poslala na Mars. Vraj sa chystá vesmírny let, mohol by som sa zúčastniť.

  • 17. aug 2021
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 3 806x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu