reklama

Nakupovať oblečenie cez internet - spôsob ako rýchlo a lacno kúpiť šmejd

Dávnejšie som tu uverejnil článok o nekvalitnom oblečení. Keby som ho mohol v skratke zrekapitulovať, tak nekvalitné oblečenie má väčšinou zlý strih, takže vyzerá ako určené pre klauna.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Nekvalitné oblečenie sa pri nosení často zdeformuje (rozťahá). Toto sa udeje samo od seba, nie praním. Nekvalitné oblečenie býva vyrobené zo zlého materiálu, ktorý keď ho začnete nosiť, začne vydávať nepríjemný umelohmotný zápach. 

Problémom nekvalitného oblečenia sú aj veľkosti. Pamätám sa ako som raz navštívil predajňu lacného textilu a pýtal som si tam spodky. Predavač sa začal prehrabávať v jednom z regálov a vyberal dlhší čas kus pre mňa (vraj chcel nájsť správnu veľkosť). Keď som sa doma pokúsil si tie spodky obliecť, zistil som že sú veľkosťou asi pre desaťročné dieťa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Človek ktorý kupuje lacné oblečenie plytvá peniazmi a to čo si kúpi, nakoniec aj tak skončí vyhodené na skládke odpadu. Toto som sa dávno naučil a preto sa takým obchodom, kde predávajú lacné a nekvalitné oblečenie (napríklad Tescu) vyhýbam. 

Jedna vec ktorá mi vždy bola cudzia, bolo nakupovanie oblečenia cez internet. Nepáči sa mi to najmä preto, lebo neviete čo vám pošlú a či to bude mať správnu veľkosť. Po celý život som oblečenie cez internet nikdy nekupoval. Až pred pár týždňami som to po prvý krát urobil a potvrdilo sa, že to bola chyba.

Chcel som si kúpiť čiapku do veľkej zimy, baranicu. Ale nevedel som o žiadnom kamennom obchode, kde by mi ju mohli predať. Tak som sa rozhodol že si ju kúpim cez internet. Našiel som jednu čo sa mi páčila a objednal ju. Keď prišla a ja som ju rozbalil, čakalo na mňa sklamanie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vyzerala celkom inak a oveľa horšie, ako tá čo bola na fotografii. Tak napríklad baranica by mala mať vo vnútri polstrovanie. Toto bola len tenučká čiapočka. Imitácia kožušiny vyzerala smiešne a už z diaľky bolo vidieť že je to šmejd.

Mala aj úplne zlú veľkosť. Objednal som si veľkosť L, prišlo mi L, ale asi to bolo pre nejakého trpaslíka. Na hlavu som si ju natiahol len s ťažkosťami a to nemám veľkú hlavu.

Nabudúce si budem čiapku (a akékoľvek iné oblečenie) kupovať už len v kamennej predajni a nakupovaniu cez internet sa vyhnem. 

 

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  356x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu