reklama

Testovanie pre mňa nakoniec dopadlo dobre

Z pripravovaného celoplošného testovania som mal rozpačitý dojem. Najmä preto ako o ňom Matovič rozprával.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Dobrý líder by sa mal vyjadrovať tak, aby na ľudí pôsobil upokojujúco. Ale Matovič je presný opak. On sa doslova vyžíva v tom keď môže ľudí strašiť. Naša spoločnosť sa kvôli nemu stáva chorou, lebo zasieva medzi ľudí strach a nedôveru.

Rozhodol sa že na testovanie ľudí naženie, pod hrozbou že kto sa nezúčastní bude musieť byť v karanténe.

Myslím že testovanie sa uskutočnilo pre jeho chorobnú ctižiadostivosť a taktiež preto lebo peniaze za netransparentný nákup testov dostala firma, ktorú vlastní spolumajiteľ školy do ktorej chodia Matovičove dcéry.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som v sobotu sledoval aktuálne správy, videl som že na mnohých miestach začínali testovanie s oneskorením, lebo im chýbali zdravotníci alebo materiál. Na väčšine miest sa tvorili dlhé rady a ľudia boli nútení čakať celé hodiny.

Do poslednej chvíle som nevedel, či sa mám alebo nemám dať otestovať. Keď som si pozrel odberné miesta v mestečku kde žijem, uvidel som tam jednu školu stojacu kúsok od domu v ktorom bývam. V nedeľu popoludní som sa rozhodol, že sa tam pôjdem pozrieť a ak tam nebude veľa ľudí, dám sa otestovať.

Keď som prišiel na miesto, veľmi príjemne ma prekvapilo že tam nečakali žiadni ľudia. To bolo pravdepodobne preto, lebo škola stojí na odľahlejšom mieste. Ihneď si zapísali údaje z môjho občianskeho, otestovali ma a po chvíli čakania som dostal certifikát s negatívnym výsledkom. Personál bol príjemný a celkovo som z toho mal dobrý pocit. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Uvedomujem si že nie všetci mali rovnaké šťastie. Odberové miesta boli nerovnomerne zaťažené. Moju úctu majú všetci čo vydržali stáť v radoch dlhý čas a tiež ľudia pracujúci v odberových tímoch, pre ktorých bola táto práca veľkou záťažou. 

 

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  356x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu