reklama

Šikanovanie v obchodoch. Nákupné košíky kradnú motoristi. Štekajúce psy

Pandémia koronavírusu ovplyvnila naše životy. Kvôli ochrane pred Covid-19 sme prijali množstvo opatrení.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Nosenie rúšok, dezinfekcia rúk, odstupy... Či sa nám to páči alebo nie, musíme sa podriadiť, lebo inak riskujeme že budeme mať problémy. Všimol som si, že niektorí ľudia ako keby len na tento stav čakali. Všetko berú smrteľne vážne a vyžívajú sa v tom keď môžu ostatných sekírovať.

V Žiari nad Hronom je oproti autobusovej stanici obchod s potravinami. Minule som do nich vošiel. Musíte mať košík, zaznel predavačkin hlas. Povedala tie slová takým tónom, až mi mráz prebehol po chrbte. Táto pani je ale nepríjemná, napadlo mi. Stavím sa že tu robí vedúcu. A rozmýšľal som načo vôbec musím mať košík. Veď tých pár vecí čo si idem kúpiť, odnesiem v aj rukách, nie?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Alebo u nás v meste v Jednote. Po vstupe do obchodu mi predavačka povedala že si mám vydezinfikovať ruky. Tak som si ich teda poslušne vydezinfikoval. Ale pripadalo mi nezmyselné robiť to, keď som si ich pred chvíľou umyl. Neskôr som dumal nad tým, ako by predavačka zareagovala, keby som jej povedal že ja som si už ruky vydezinfikoval pred vstupom do obchodu. 

Minule som písal že ľudia kradnú nákupné košíky. Rozmýšľal som, kto sú tí ľudia čo to robia a hádal som, prečo to robia. Predstavil som si sám seba, ako idem do obchodu a po nákupe si z neho len tak odnesiem košík. Predstavoval som si ako kráčam s nákupným košíkom v ruke, krížom cez mesto ku mne domov. To je absurdné. Načo by som to robil? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím že nákupné košíky kradnú motoristi. A z akého dôvodu tak konajú? Z pohodlnosti. Dovezú sa pred obchod, auto nechajú odstavené na parkovisku. Po nákupe k nemu donesú nákup v košíku a naložia ho dnu. A keďže košík sa im nechce nosiť späť, tak si ho odvezú so sebou.

Všimol som si že niektorí ľudia spájajú venčenie psa s nákupom. Pred obchodom psa o niečo uviažu a vojdú dovnútra. Pes potom vonku šteká po celý čas čo čaká na majiteľa. Je to veľmi nepríjemné najmä pokiaľ stojíte v rade pred obchodom a takýto pes je kúsok od vás.

Ešte horšie je, ak majiteľ nechá psa samého doma a ten potom šteká alebo zavýja v byte celé hodiny. Keď to človek bývajúci vedľa musí počúvať, tak je z toho na mašľu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  223
  •  | 
  • Páči sa:  350x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu