reklama

Keď v zime nasneží

Tohtoročná zima za veľa nestojí. Teploty sú väčšinou nad bodom mrazu a keď klesnú pod nulu, tak nechce snežiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mal som pred časom počítač v servise. Kým ho dávali doporiadku, zapol som starý počítač a pozeral čo v ňom je. Našiel som staršie fotky, zo zimy keď bola bohatá snehová nádielka a veľa snehu aj v nižších polohách.

Fotografie uverejnené v tomto článku sú z miest, ktoré sú neďaleko rekreačného strediska Remata pri Handlovej. Je tam taký odlesnený svah na ktorom robili nejaké terénne úpravy. Kedysi dávno tam stála turistická lanovka. Počul som že vraj tam chcú postaviť novú, pre lyžiarov. Ale pochybujem že sa to stane realitou, lebo ten svah je orientovaný na juh a sneh sa na ňom dlho neudrží. Okrem toho v nablízku sa nachádzajúcom lyžiarskom stredisku Remata sa už dávno nelyžuje. Asi tam chodilo málo ľudí, tak to zatvorili. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď bol dobrý sneh, dalo sa tam dobre lyžovať. (Myslím teraz nie stredisko Remata, ale ten svah na fotkách.) Pamätám sa ako boli raz také podmienky, že tvrdý základ, na tom tridsať centimetrov trojdňového prašanu a na tom ďalších tridsať úplne čerstvého. Keď som išiel dole, tak mi bolo vidieť iba špičky lyží.

Keď som tam bol naposledy, tak tam bola tabuľka zákaz vstupu a na časti svahu vysadené stromčeky. Ako to tam vyzerá teraz, netuším. 

Obrázok blogu
(zdroj: Juraj Paškuliak)
Obrázok blogu
(zdroj: Juraj Paškuliak)
Obrázok blogu
(zdroj: Juraj Paškuliak)
Obrázok blogu
(zdroj: Juraj Paškuliak)
Obrázok blogu
(zdroj: Juraj Paškuliak)
Obrázok blogu
(zdroj: Juraj Paškuliak)
Obrázok blogu
(zdroj: Juraj Paškuliak)
Obrázok blogu
(zdroj: Juraj Paškulliak)
Obrázok blogu
(zdroj: Juraj Paškuliak)
Obrázok blogu
(zdroj: Juraj Paškuliak)
Obrázok blogu
(zdroj: Juraj Paškuliak)
Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  357x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu