reklama

Ďalšia zlá skúsenosť so Slovenskou poštou

Nedávno som urobil nákup v jednom zahraničnom e-shope. Čo sa týkalo spôsobu dopravy, rozhodol som sa risknúť poštu. To som nemal robiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Začalo čakanie na tovar. Prvý deň, druhý deň, tretí deň... Prešiel týždeň a nič. Skúšal som cez Google zistiť, ako dlho by to malo trvať, kým tá zásielka príde. Nič som nenašiel.

Po viac ako desiatich dňoch čakania som išiel na poštu, dal som tete občiansky a ona podľa môjho mena začala hľadať balík v akejsi databáze. Jej hľadanie bolo neúspešné. Žiadny balík pre vás tu na Slovensku nevidím, povedala. Vraj aby som jej dal podacie číslo, potom skôr vypátra, kde balík je.

Išiel som domov a poslal do e-shopu mail. Žiadal som ich o podacie číslo. Keď som ho dostal, vrátil som sa na poštu. A tam prišlo prekvapenie. Dozvedel som sa, že balík je u nich už vyše týždňa a že za celý ten čas neboli schopní, hodiť mi do schránky žltý lístok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teta povedala, že keď človek čaká na balík, tak sa treba chodiť pýtať, lebo vraj žltý lístok do schránky niekedy nehádžu. Údajne preto, lebo občas sa adresáta nemusí podariť nájsť. A vraj balíky teraz nosia kuriéri a tak... Že to pošta už nerobí. Priznám sa, mal som v hlave zmätok z toho čo hovorila.

Zobral som si svoj balík a náhlil som sa domov. A teraz už viem že pošte sa nabudúce radšej vyhnem a keď si niečo budem kupovať, tak si to nechám poslať iným spôsobom. 

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  222
  •  | 
  • Páči sa:  349x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu