reklama

Kto sa nikdy nedotkol alkoholu, nech kritizuje Trubana. Môj názor na drogy a pitie

Tak tu máme škandál predsedu strany Progresívne Slovensko Trubana, ktorý sa na stretnutí so študentmi opovržlivo vyjadril o robotníkoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)

V prípade ak stretol tento typ ľudí

, tak mu rozumiem. Sú takí, ktorí keď sa s nimi dohodnete na určitý čas, tak prídu neskoro, všetko pokazia a za nič na svete si nepriznajú chybu. Chybou samozrejme je, generalizovať. Pokiaľ sa niekto vyjadrí, že všetci robotníci, policajti, úradníci, atď., sú takí alebo onakí, tak to je chyba. Keď Truban robotníkov označil za "špeciálnu sektu", tak si myslím že to je generalizovanie.

Ďalšia kontroverzná vec bola, že sa študentom priznal k užívaniu marihuany. Vyrojilo sa teraz mnoho ľudí, ktorí sa o ňom opovržlivo vyjadrujú a označujú ho za feťáka. Zaujímalo by ma, koľkí z jeho kritikov nikdy v živote nepili alkohol. Alkohol je tvrdá droga, ktorá spôsobuje mnoho zla a kto ho pije, je na tom rovnako ako fajčiar marihuany. Ľudia ktorí pijú alkohol, sú v podstate rovnakí "feťáci" ako huliči marihuany a špeciálne alkoholici majú to najmenšie právo kritizovať predsedu Progresívneho Slovenska za drogy. Nech hádže kameňom ten kto je čistý. Som presvedčený, že takých sa medzi nami nájde veľmi málo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môj osobný názoru na marihuanu: Myslím si že je nebezpečná. To vám potvrdia aj psychiatri. Marihuana je rizikom pre duševné zdravie, experimentovanie s ňou môže spustiť vážne psychické ochorenia. Keď som bol študent, mal som spolužiačku, ktorá skončila na psychiatrii so schizofréniou, lebo fajčila marihuanu. Takže mám zato, že marihuana (a ostatné drogy) by mala zostať zakázaná. Neviem čo presne Truban o nej povedal. (Nechcelo sa mi ho počúvať.) Ak sa však vyjadril nejako v tom zmysle, že je to "dobrá vec", tak to hodnotím ako chybu. 

Čo sa týka alkoholu, ten by som zakázal tiež a jeho výrobu, predaj a prechovávanie, by som tvrdo trestal. Myslím si že našej spoločnosti by to pomohlo. Bolo by menej zločinu, menej duševne chorých ľudí, menej detí by sa rodilo s labilnou nervovou sústavou či orgánovými deformáciami preto, lebo ich rodičia pili. Napríklad moslimovia sú múdrejší ako my a alkohol nepijú. Keď to dokážu oni, neviem prečo by sme to nedokázali aj my. Keď môžeme mať na zozname zakázaných látok marihuanu, pervitín či kokaín, neviem prečo by sme tam nemohli pridať aj alkohol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím si že Truban nemá na to, aby bol dobrým premiérom. Bolo by lepšie, keby z postu predsedu Progresívneho Slovenska odstúpil.

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  356x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu