reklama

Sebeckí starčekovia

V prázdnom alebo poloprázdnom autobuse sa cestuje celkom príjemne. Vyberiete si kam si sadnete a nemusíte si robiť starosti kvôli batožine. Môžete ju nechať položenú vedľa seba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Keď pristupujú ďalší ľudia, je dobrým zvykom, že človek si svoje veci z vedľajšieho sedadla zoberie. Keď ich tam niekto nechá aj napriek tomu že je plný autobus, tak je to neslušné. Taký človek pôsobí ako nevychovanec.

Včera ráno som cestoval z Handlovej do Žiaru nad Hronom. Autobus bol naplno obsadený. V strede sedeli dvaja starší ľudia, ujo a teta. Každý mal na vedľajšom sedadle položené nejaké tašky.

Všimol som si ich, keď ich vedľa mňa stojaca mladá žena žiadala, aby tie veci zložili dole a pustili ľudí sadnúť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pridal som sa k nej. Spýtal som sa ich, či ich netrápi že zaberajú dve voľné miesta a upozornil, že medzi stojacimi cestujúcimi sú aj starí ľudia, ktorí by si potrebovali sadnúť. Bolo to bez efektu. Ujo a teta sa bránili, že oni si za tú batožinu zaplatili.

Vôbec nechápali, že keď si ju niekto zaplatí, tak to neznamená že ňou potom môže blokovať sedadlo. Má ju mať tak, aby nezavadzala. Teda buď na kolenách, pod nohami, alebo hore v úložnom priestore.

Ujo a teta boli neoblomní. Aj napriek tomu že upútali pozornosť ďalších cestujúcich, ktorí šomrali alebo na ich účet vtipkovali, vedľa seba nikoho nepustili. 

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  356x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu