reklama

Teším sa na zimu

Nie som ten typ človeka, ktorý by mal rád leto. Keď sa spomenie toto ročné obdobie, tak mi zídu na um nasledovné tri veci: Neznesiteľné horúčavy, všadeprítomný dotieravý hmyz a ručanie motoriek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Aj keď vysadnem na horský bicykel a snažím sa hľadať pokoj a pozitívnu energiu v prírode, často tam stretávam motorkárov, ktorí porušujú predpisy, robia nepríjemný hluk a plašia zver.

V lete je módou chodiť na dovolenky k moru. Ak mám byť úprimný, nerozumiem tomu. Keď mi je teplo, neviem prečo by som mal chodiť niekam, kde mi bude ešte teplejšie.

Ľudia sa vraj pri vode zvyknú opaľovať. Nevidím v tejto činnosti zmysel. Slnko má na pokožku škodlivý vplyv. Okrem toho si myslím, že človek vyzerá najlepšie vtedy, keď má jeho pleť prirodzený odtieň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sú horúčavy ako v týchto dňoch, tak sa priam modlím, aby už prestali. Nech čím skôr príde dážď a výrazné ochladenie. Najviac si prajem, aby leto definitívne skončilo, prišla jeseň a po nej poriadna zima.

Ospravedlňujem sa, ak vyššie napísané slová zapôsobili negatívne. Nechcel som nikoho uraziť. Je každého osobná vec, čo robí. Ak niekoho baví ležať na pláži, je to úplne v poriadku. Len nie som ten, kto v takýchto aktivitách nachádza radosť.

Aby som sa schladil aspoň v myšlienkach, prezeral som si archív zimných fotografií. Našiel som medzi nimi mnoho takých, ktoré som tu dosiaľ nepublikoval. V tomto článku uverejňujem zopár z nich.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak sa tiež tešíte na čas, keď zo stromov opadá lístie, ortuť teplomera klesne pod nulu a krajinu pokryje sneh, možno vás tieto snímky potešia.

Na hrebeni Veľkej Fatry.
Na hrebeni Veľkej Fatry. (zdroj: Juraj Paškuliak)
Sneženie na Znieve.
Sneženie na Znieve. (zdroj: Juraj Paškuliak)
Najlepším prostriedkom pre pohyb v zimnej prírode, sú lyže.
Najlepším prostriedkom pre pohyb v zimnej prírode, sú lyže. (zdroj: Juraj Paškuliak)
Zima v Tatrách.
Zima v Tatrách. (zdroj: Juraj Paškuliak)
Na Kráľovej studni.
Na Kráľovej studni. (zdroj: Juraj Paškuliak)
Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  356x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu