reklama

Máte v práci nepríjemného kolegu?

Ja som si na jedného spomenul. Bolo to dávno, asi pred pätnástimi rokmi. Teraz sa na tom už len smejem, ale vtedy mi nebolo všetko jedno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Hoci mi tento človek nebol žiadny nadriadený, vždy ma buzeroval, keď som prišiel čo len o päť minút neskôr do práce.

Pamätám si, ako ma raz nepretržite šikanoval. Skoro som sa rozreval. Potom mi povedal, že sa po celý čas, čo ma ponižoval, modlil. Hotová katastrofa, ak je niekto nielen blbec, ale aj náboženský fanatik.

Vždy keď sa o mne dozvedel niečo, čo pokladal za kontroverzné, išiel hneď za vedúcim a udal ma. Ešte šťastie, že šéf bol osvietený človek.

Najhoršie na tom všetkom bolo to, že ten kolega blbec pravdepodobne pokladal za blbca mňa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre mňa z toho, a aj z iných podobných skúseností, vyplýva ponaučenie, že ak sa stretnú dve osobnosti ktoré sa k sebe nehodia, nebudú schopné si porozumieť a bude medzi nimi zlyhávať základná komunikácia.

Prajem všetkým ľuďom, aby vo svojom živote stretávali čo najmenej blbcov.

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  356x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu