reklama

Akým ženám sa radšej vyhnúť?

Keď na diskusných fórach zablúdim do tém venovaných zoznamovaniu sa, a čítam ich, tak som z niektorých príspevkov zmätený. Ako keby dosahovali presný opak toho čo bolo ich cieľom, a hovoria; som hydina hrabavá, vyhnite sa mi veľkým oblúkom. Keď sa na dôvažok k tomu muž ktorého niečo obzvlášť zaujme rozhodne nejakú osobu cez Google trochu „prelustrovať“, a zistí že už mala „kadečo s kadekým“, prečo by to s ňou mal skúšať, keď k je dispozícii mnoho mladších a lepších? Povedzme že vás k takýmto myšlienkam priviedla nejaká prehnane sebavedomá tridsiatnička s ktorou by ste si spolu asi veľmi nerozumeli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (64)

Podľa môjho názoru by takéto ženy nemali mať prehnané očakávania. (Neplatí to samozrejme v prípade ak sú niečím výnimočné – bohaté, úspešné, alebo krásne. Ak však vynikajú krásou, je nepravdepodobné aby partnera nemali, a ak sú pekné a predsa ho nemajú, tak to u potenciálnych nápadníkov vyvoláva podozrenie, že sú u nich nejaké závažné povahové nedostatky, ktoré od nich predchádzajúcich frajerov odpudili.) Nemali by teda špekulovať, ale radšej sa uspokojiť aj s rozvedeným päťdesiatnikom, ak sa nejaký pritrafí. Muži všetkých vekových kategórií preferujú mladé a pekné ženy. Je to lepšia voľba ako nejaká dáma na prahu stredného veku ktorá sa chce za každú cenu vydať, a o ktorej nemožno vedieť koľko krát predtým už bola kým využitá a kde všade sa, obrazne povedané, do čoho namočila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jednu takú som mal za susedku. Bola to taká protivná kverulantka. Neraz sa mi stalo že ma v noci zobudila, keď sa po záťahu opitá dovalila s kamarátkami do bytu, a robili hrozný rámus. Alebo keď si zmyslela že bude v neskorých večerných hodinách upratovať, a mne bolo treba vstávať do roboty. Napriek tomu že krásou nejako zvlášť nevynikala, vystriedalo sa u nej mnoho chlapov s ktorými sa vyspala, a nepochybne pred každým hrala divadlo, až kým nenatrafila na jedného dostatočne naivného, ktorý si ju vzal.

Zmienim sa o jednom manželskom páre ktorý sa prednedávnom rozviedol. Poznám ich oboch, takže nie som odkázaný na sprostredkované informácie o nich, a na základe vlastnej skúsenosti viem akí obaja sú. Zoznámili sa keď mali asi tridsať. Ona mala za sebou mnoho vzťahov, a tikali jej biologické hodiny. Jeho s ňou zoznámili iní ľudia, a predtým mal pomer len s jednou ženou. Teraz k ich povahám: On je slušný a znášanlivý človek, čo sa rozhodol že v nefungujúcom vzťahu bude trpieť pre dobro rodiny, a v práci sa doslova zodral aby pre ňu urobil to najlepšie. Za to sa mu dostávalo psychického týrania a mnohopočetných nevier od manželky, o ktorej môžem povedať že by som s ňou nevydržal ani deň. Nechápal som prečo k nemu bola taká, veď ju živil, a napríklad za ňu roky platil všetky účty a náklady za veľký byt, aj keď už spolu nebývali. Hovoril že správanie sa z jej strany je také preto, lebo (aj keď je to iracionálne) ona za všetky neúspechy vo svojom živote viní jeho. Keď sa s ňou napokon rozviedol, a uvedomila si že ostane bez jeho peňazí, rozhodla sa pomstiť. Má nejaké známosti, najala si právnika, a chce mu čo najviac znepríjemniť život.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spomenul som si ako mi pri debatách na túto tému vravieval že som vraj voči ženám, a ľuďom vo všeobecnosti príliš skeptický a nedôverčivý. Hoci mám mnoho nedostatkov a v živote som urobil veľa chýb, v tomto prípade s jeho kritikou nesúhlasím. Myslím si že práve táto „skepsa a nedôvera“ mi boli užitočné, a zachránili ma už pred takýmto fatálnym omylom.

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  356x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu