reklama

Manželstvo verzus prostitúcia

Mám priateľa o ktorom som si dlhé roky myslel že je šťastne ženatý. No raz keď som sa s ním stretol v kaviarni a zhovárali sme sa na túto tému, dozvedel som sa že to nie je celkom tak. Bolo mi to ľúto, lebo som ho poznal ako dobrého človeka ktorý pre svoju rodinu veľa obetoval.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Sťažoval sa že už im to vo vzťahu neklape ako kedysi. Žena je k nemu chladná, a odopiera mu sex ktorý potrebuje. Vyvaruj sa žien ktoré tvrdia že sex bez lásky si nevedia predstaviť, upozorňoval ma. Takým si dobrý iba na to aby si urobil decko, ošklbali ťa, a potom si nanič – môžeš umrieť. Nechápu že s manželstvom sú spojené aj určité povinnosti. Kto vstúpi do takého zväzku, má robiť v posteli čo prináleží. Odopieranie sexu je spôsob ktorým ženy mužov podľa potreby manipulujú alebo trestajú. Je to sofistikovaná forma domáceho násilia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Následne sa zdôveril že nielen sexuálny život, ale ani komunikácia s ňou nie je v poriadku, a keď večer príde unavený domov, žene sa pekne prihovorí a chce ju poláskať, ona ho ignoruje a bráni jeho nežnostiam. Zato prejavuje mimoriadnu pozornosť psovi, a stále sa s ním mazná. Usúdil že táto mimoriadna náklonnosť prejavovaná k zvieratám je prejavom jej emocionálnej a sexuálnej nezrelosti.

Po čase som ho stretol opäť a bol veľmi smutný. Spýtal som sa čo ho trápi. Odvetil že manželka mu zahýba. Ako to mohla urobiť? Nariekal. Robil som pre ňu všetko, dával jej celú výplatu, a ona sa mi takto odvďačí. Všetky ženy sú rovnaké (a použil veľmi neslušný výraz). Keď sa im to hodí, roztiahnu nohy, keď nie, moralizujú že bez lásky to nejde a tvária sa urazene ak o ne muž prejaví záujem. Následne dodal že toho mal už dosť, a rozvádza sa. Reakcia jeho nežnej polovičky bola hrozná, lebo si uvedomila že bez jeho peňazí sa bude mať zle. No on je neoblomný, a rozhodol sa s ňou rozísť, lebo ľadničku bez empatie doma nechce. Poprial som mu veľa šťastia, nech to má čo najrýchlejšie za sebou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som ho uvidel naposledy, bol v dobrej nálade. Zhovárali sme sa krátko, lebo mal naponáhlo. Vravel že po rozvode sa cíti oveľa lepšie. Vraj si bol vrznúť s prostitútkou. Povedal že bola perfektná, a vyšla ho lacnejšie ako manželka.

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  356x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu