reklama

Máme najlepšiu vládu

Chceli odo mňa, aby som podporil petíciu na odvolanie Kaliňáka. Vysmial som sa im. Čo by zmenil môj podpis? Absolútne nič. Tak prečo by som naň mal mrhať svojou energiou?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

Jasné, že ľudia sú nahnevaní na vládu. Kvôli korupcii a preto, lebo skorumpovaným politikom chýba sebareflexia. Nechcú odstúpiť, keď by mali.

Spomedzi koaličných politikov, sa veľa kritiky dostalo Bélovi Bugárovi a Radovi Procházkovi, za to že sa spojili so Smerom. Keď sa však na to pozriem pragmaticky, tak si žiadnu lepšiu koalíciu ako je táto, neviem predstaviť.

Nie som sympatizant Smeru a nikdy som túto stranu nevolil. Ale kto iný mal zostaviť vládu?

V opozícii je jedna, akože liberálna strana, ktorá v skutočnosti vôbec nie je liberálna. Ďalej je tam strana vedená intrigánom, ktorý si potajomky nahráva ľudí. Potom je tam jeden neonacista. A nakoniec bývalý mafiánsky poskok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opoziční lídri sa nenávidia a neviem si predstaviť, ako by vytvorili funkčnú vládu. Keby sa to nejakým zázrakom podarilo, kradli by rovnako ako smeráci a do roka by sa rozpadli. Terajšia vláda aspoň drží pohromade.

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  356x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu