reklama

Donald Trump v karikatúrach

Republikánsky kandidát na úrad amerického prezidenta, Donald Trump, je známy hrubosťou, škandalóznym vystupovaním a nenávisťou voči prisťahovalcom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Už v škole mal povesť násilníka, lebo napádal spolužiakov a učiteľov. Preto bol ako jedenásťročný odvedený do vojenského internátu. (Podľa jeho životopiscov sa vtedy zastavil jeho duševný vývoj.) Dnes, ako človek usilujúci sa o kreslo amerického prezidenta, hrozí vecami, ktoré naháňajú strach. Chce zakázať internet a v Spojených štátoch nastoliť režim apartheidu. Mieni trestať ženy, ktoré podstúpia interrupciu. Vyhlásil, že keď bude mať moc, urobí s Amerikou to, čo so svojimi firmami (štyri krát skrachoval). Ako podnikateľ, vykonal mnoho kontroverzných vecí. Napríklad keď sa stal majiteľom golfového areálu v Škótsku, pokúšal sa vyhnať nablízku žijúcich obyvateľov a ich domy zbúrať, aby mu nekazili scenériu. Ako politik sa vyjadruje neobyčajne vulgárne. Svojimi výrokmi urazil mnohých ľudí. Napriek všetkému, je si istý podporou voličov a raz povedal, že jeho elektorát by sa nezmenšil, ani keby niekoho zastrelil. Predstava, že by sa tento muž stal americkým prezidentom, je desivá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aby to nebolo také smutné, tak do dnešného blogu som pripravil výber jeho karikatúr (väčšinu z nich, som našiel na Instagrame). Dúfam, že vás pobavia.

Donald Trump
Donald Trump 
Komu to pristane viac?
Komu to pristane viac? 
Moji predkovia neprišli do tejto úžasnej krajiny, aby dovolili imigrantom prísť sem a nájsť si tu prácu
Moji predkovia neprišli do tejto úžasnej krajiny, aby dovolili imigrantom prísť sem a nájsť si tu prácu 
Ako môžeš rozprávať, keď nemáš mozog? Niektorí ľudia bez mozgov, hrozne veľa rozprávajú.
Ako môžeš rozprávať, keď nemáš mozog? Niektorí ľudia bez mozgov, hrozne veľa rozprávajú. 
Otcovi rodičia boli Nemci. Matkini rodičia boli Škóti. Mama sa narodila v Škótsku. Moja prvá žena bola Češka. Moja terajšia žena je Slovinka. Obe ma využili na získanie občianstva. A ako prezident sa chcem zbaviť prisťahovalcov.
Otcovi rodičia boli Nemci. Matkini rodičia boli Škóti. Mama sa narodila v Škótsku. Moja prvá žena bola Češka. Moja terajšia žena je Slovinka. Obe ma využili na získanie občianstva. A ako prezident sa chcem zbaviť prisťahovalcov. 
Donald Trump rozpráva o svojich vojenských skúsenostiach
Donald Trump rozpráva o svojich vojenských skúsenostiach 
Nešťastnou náhodou sa mi podarilo stúpiť do...
Nešťastnou náhodou sa mi podarilo stúpiť do... 
Obrázok blogu
Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  356x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu