reklama

Kiska, Fico a...

Prednedávnom som dostal správu od priateľov. Pozývali ma na stretnutie do Vrútok. Pozvanie som prijal a v deň, keď sa akcia mala uskutočniť, som sadol na vlak. Aby som sa počas cesty nenudil, vzal som si na čítanie knihu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Vlak do cieľa dorazil presne. Ocitol som sa na železničnej stanici vo Vrútkach. Na jednotlivých platformách čakali cestujúci na svoje vlaky, z ampliónov zneli hlásenia:

Vážení cestujúci, rýchlik Spišan z Bratislavy do Košíc, bude meškať asi 60 minút. Rýchlik Považan z Košíc do Bratislavy bude meškať asi 120 minút. Za vzniknuté meškania sa ospravedlňujeme.

Zamieril som do staničného bufetu. Nábytok z čias socializmu, igelitové obrusy, plastové poháre. Naša krásna, milá, fantastická bufetárka. S charizmou obsluhy verejných toaliet. Nalíčená ako fanúšička Cabaret Voltaire. Spod pazúch jej vanula vôňa instantnej polievky. Keby medzi nami nestál pult, objal by som ju.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zamieril som k stolu, kde sedeli priatelia – Peter, Jozef a Pavol. Ahoj Juraj, privítali ma. Ahojte, pozdravil som ich a prisadol si k nim. Peter pil ovocný čaj. Jozef jablkový džús. Pavol sirup. Ja som si objednal sódu. Ako sa máš? Spýtali sa ma. Ďakujem, mám sa dobre, odvetil som.

Debatovali sme o rôznych témach. Napokon sa reč zvrtla na politiku: Konečne máme prezidenta, za ktorého sa nemusíme hanbiť! Pán Kiska je osobnosť na ktorú môžeme byť hrdí. Jeho rodičia boli komunistickej strane a aj on sa do nej hlásil. Ale nevzali ho. Potom sa zmenila doba a on vycestoval do Ameriky.

Keď sa vrátil, začal podnikať. Možno mu pomohli vhodné konexie a možno bol úspešný štart podnikania, len dôsledkom jeho umu a pracovitosti. Najprv mal zlatníctva. Potom začal požičiavať peniaze na úrok. To je jedno z najušľachtilejších povolaní – to dokáže iba pravý idealista.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Niet divu že vyhral v prezidentských voľbách. Ale jasné že aj Fico je chlap ako má byť, lebo je birmovaný komunista. No je viac potrebný na poste premiéra. Lepších predstaviteľov ako Fico a Kiska nemôžeme mať. Tento národ si lepších politikov nezaslúži.

Nakoniec sme sa začali zhovárať o kauze Váhostav a všetci štyria sme sa zhodli na tom, že najlepším prezidentom pre slovenský národ, by bol ten eštebák a matkoudavač.

P.S.: Budúca stretávka sa koná v kasíne Jarabica v Kremnici. Kto sa pridá?

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  356x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu