reklama

Neviem nájsť odpoveď

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nedokážem opísať smútok
čo prežívam každý deň
Sužujem sa za moje chybné kroky
a že mi to trvalo tak dlho
Neustále premýšľam: je prineskoro?
Premárnil som svoj čas?
Som oslobodený?
Som „zachránený“???
A je také niečo vôbec možné?
Ak áno, ako sa vyrovnať s tou ranou
vedomím krutej prehry?
Kde v sebe nájsť silu
žiť ďalej a myšlienku 'vzdať sa'
zo seba striasť?
Život zo mňa urobil človeka
čo sa bude biť za pravdu
do posledného dychu
Ale ako bežať so zlomenými nohami?
Čo ešte musím vykonať
aby nastal zázrak?
Napísať niečo veľké?
Nedá sa – som paralyzovaný
Čím naplniť to prázdno po tebe?
Lámem si nad tým hlavu
a odpoveď neviem nájsť...

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  356x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu