reklama

Úlety

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Letím s tebou po vesmíre
rútime sa ako diví
cez kozmický priestor
po tej našej galaxii.
Nestačí nám Mliečna dráha
ženieme sa vpred
závratnou rýchlosťou.
Letíš so mnou, moja drahá
odetá do bielych šiat
z hviezdneho prachu.
Zbavili sme sa zábran
a pocitu strachu
lámeme všetky rekordy.
Z týchto našich úletov
hviezdy blednú od závisti
a za nami mlčky stoja.
Letíme vesmírom
len ty a ja, drahá moja.

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  357x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu