reklama

Prázdnota

O poschodie nižšie, vo vedľajšom byte, býva veľký drak, ktorý cez týždeň lieta po krajine, no na víkend sa sťahuje do toho bytu a odpočíva v ňom. Občas si v pazúroch prinesie nejakú mladú dievčinu ktorú uniesol a zožerie ju tam že

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

V hrnci sa varia dve vrecká ryže, do ktorých mám prichystaného tuniaka so zeleninou. Sedím za stolom a premýšľam. Keby som mal opísať čo mám v duši, tak by som povedal že je to Prázdno. Emilie Autumn spieva: My eyes are hollow like my soul. Keby som mal vyjadriť ten najsilnejší pocit ktorý dominuje v mojom vnútri, tak je to pocit hlbokej prázdnoty a nezmyselnosti. Je to niečo veľmi ťaživé a ťažko opísateľné, pocit človeka čo túži byť užitočný, ale nie je, človeka ktorý zúfalo kričí, ale nik ho nepočuje. Je to čosi paralyzujúce. Nedá sa to presne vyjadriť, a nejde to ani prekonať. Je to podobné ako keď človek vie že by mal odpustiť lebo by mu to pomohlo, a chce to urobiť, ale nie je toho schopný, tak ako slepec nie je schopný vidieť. A tak sa nezmyselne trápi. Čo má urobiť? Má trpieť? Alebo sa má zniesť zo sveta?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozmýšľal som ako tento článok ukončiť. Ukončím ho slovami z filmu Event Horizon: Je čas ísť. Ja viem, do Pekla. Nevieš nič. Peklo je len slovo. Skutočnosť je omnoho, omnoho horšia.

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  357x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu