reklama

Nepríjemné stretnutie

Pred niekoľkými dňami som navštívil obchodík u nás za rohom. Rád do neho chodievam, lebo majú kvalitný tovar za priaznivé ceny, a pracujú tam milé predavačky. Zbadal som u nich vtedy otrhaného muža ako na mňa čumí. Trochu ma to prekvapilo, no viac som si ho nevšímal, a venoval sa nakupovaniu. Keď som po chvíli s plným košíkom v ruke stál pred pokladňou, postavil sa vedľa. Všimol som si že má v rukách iba dvojdecku borovičky. Povedal som mu: Choďte prvý keď máte len tú jednu vec. Nereagoval, tak som košík vyložil na pult.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Mal som toho relatívne dosť – polku chleba, zemiaky, pár druhov bylinkového čaju, nejaký syr, ovocie, uhorku ktorú si delíme napoly s morským prasiatkom, a ešte zopár ďalších drobností. Tovar som ukladal do pripraveného ruksaku. Snažil som sa to robiť rýchlo, lebo mi je nepríjemné ak zdržujem, a zákazníci v rade za mnou musia kvôli mne čakať. Keď bolo všetko dnu, už som mal v rukách peňaženku z ktorej som vyťahoval peniaze. Vedľa stojaci čudák s borovičkou v ruke bol netrpezlivý. Po celý čas sa na mňa natískal, a pri platení ma donútil ustúpiť do strany keď sa nasilu natlačil pred pult. Povedal som mu: Prepáčte, mali ste ísť prvý keď som vás púšťal. Nebol by som vám prekážal. Potom som si vyložil ruksak na plecia a vyšiel von. Nuž čo, niektorým ľuďom človek nevyhovie.[/content>

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  357x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu