reklama

Neviem si nájsť babu

Ženy a dievčatá; zvodné študentky, príťažlivé mladé mamičky, alebo atraktívne milfky. Opojná vôňa ich pokožky, šiat, vlasov. Priliehavé svetríky a krátke sukničky, zvodné krivky nežných pliec, pŕs, a úzkych driekov. Punčochy natiahnuté na štíhlych nôžkách, okrúhle zadočky ako stvorené na milovanie a materstvo. Toto všetko mužov vzrušuje, ba priam privádza do šialenstva, a láska patrí medzi najkrajšie veci v živote. No nie každý na ňu má šťastie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Redaktor: Dobrý deň, dnes položíme niekoľko otázok človeku ktorý sa volá "Neviem si nájsť babu". Na úvod nám prezraďte kto ste?

Neviem si nájsť babu: Som príslušníkom mladej dynamickej generácie užívajúcej si neobmedzené možnosti ktoré ponúka táto doba. Pozorne sledujem čo sa okolo nás deje, a aktívne sa k tomu vyjadrujem. Keby som si uvedomoval vlastnú blbosť, radšej by som mlčal.

R: Prezraďte čo vás aktuálne zaujalo?

N: Veľmi pozorne si všímam situáciu v Iráne, a som mimoriadne pobúrený že tento barbarský režim si dovoľuje ohrozovať civilizovaný svet. Keby nemali ropu, tak dodnes jazdia na ťavách, a žujú surové kože. Ja sa už neviem dočkať kedy ich Západ vybombarduje. Prosím vás, dajte mi vedieť keď to začne! Nakúpim si čipsy, a budem sa kukať v telke ako tam vybuchujú bomby. To bude paráda.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

R: Máte zaujímavé meno.

N: Ale výstižné. Pre ženy som neviditeľný.

R: No a neskúšali ste si nejakú nájsť?

N: Mnohokrát som to skúšal, ale žiadna ma nechcela. Kamarát mi poradil aby som to skúsil s prostitútkou, vraj pre mnohých mužov je to jediná možnosť ako mať sex. No keď som sa pred ňou vyzliekol, tak ma slovne dodrbala, že som odtiaľ utiekol, a so ženami si už nikdy v živote nič nezačnem. Rozmýšľal som či sa z núdze nestať homosexuálom, ale na to som príliš hrdý. Cítim že raz sa z toho zbláznim!

R: Čo by ste chceli odkázať na záver?

N: Na Slovensku je tak obrovský pretlak odborníkov na všetko, že keby sa čo len zlomok z nich zmobilizoval, a použili by čo len jednu jedinú desatinu svojich schopností pre dobro veci, zo Slovenska by sa stal najprosperujúcejší a najbohatší štát na svete, a to behom pár dní. Ale oni sú na tak vysokom stupni vývoja, že nič nerobia, a mlčia. Takže tu máme biedu, a masu mlčiacich géniov ktorí by to mohli zmeniť, ale nechcú.

Juraj Paškuliak

Juraj Paškuliak

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  224
  •  | 
  • Páči sa:  357x

Pochádzam z Kláštora pod Znievom. Študoval som na Škole úžitkového výtvarníctva v Kremnici. Živím sa výrobou majstrovských sláčikových hudobných nástrojov. Som autorom štyroch zbierok poviedok, ktoré v priebehu rokov 2010 až 2013 boli vydané v knižnej podobe. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaNezaradenéPrózaFotografiePoéziaKultúraSúkromnéSpomienky na matku

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu